четвер, 20 жовтня 2016 р.

Хто такий Павло Глазовий


Переглянути
Як і більшість моїх однолітків, я виховувався на творах Павла Глазового. Декламував їх зі шкільної сцени. Згодом під сліпучим сяйвом софітів і на великих сценах – навіть стадіонів. Чи сподівався тоді, що доля подарує мені велике щастя бути близько знайомим з Павлом Прокоповичем, що з часом стану єдиним його учнем, і його добрі напутні слова й передмови ляжуть наріжним каменем у фундамент до кількох моїх збірок (бо я таки
писав, не міг не писати, коли слова мимоволі складалися в рядки). І як гріло моє серце добре слово самого Павла Глазового. За його рекомендацією мене прийняли до Національної спілки письменників України. Наші зустрічі переросли у щось більше, аніж стосунки учитель – учень. Це були дружні довірливі бесіди все більше про літературу, а то й нашу непросту буденщину...

Євтушенко В.А.
Хто такий Павло Глазовий. – Київ,
«Діокор», 2005. – 144 с.

Почитати інші книги:  Павла Глазового          Інших авторів
Публікації:  Фестиваль у Казанці-2008
                       Молодь України про Фестиваль у Казанці-2009
                       Голос Казанківщини про Казанку-2009 (ст. 1234

Відео:          "Сміхотворець Павло Глазовий" (УТ-1, 2012 р.) 

Немає коментарів: